Darmowa dostawa od 39,99 zł
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Dodaj produkty podając kody

Dodaj plik CSV
Wpisz kody produktów, które chcesz zbiorczo dodać do koszyka (po przecinku, ze spacją lub od nowej linijki). Powtórzenie wielokrotnie kodu, doda ten towar tyle razy ile razy występuje.

Gwarancja iPhone - pytania i odpowiedzi

2021-03-17

Co zrobić, kiedy Twój smartfon uległ awarii? Masz wątpliwości, czy gwarancja iPhone jeszcze obejmuje twój egzemplarz? Na co możesz w jej ramach liczyć? Podpowiadamy, jak poradzić sobie w takiej sytuacji!

Rok spokoju, czyli ile trwa gwarancja

Póki co, niezmiennym jest fakt, że gwarancja na iPhone trwa równo 12 miesięcy. Jeżeli masz wątpliwości, kiedy dokonałeś zakupu, nie masz się czym martwić! Wejdź na stronę firmy Apple i tam podaj numer identyfikacyjny Twojego urządzenia. Dostaniesz wtedy wszystkie niezbędne informacje o gwarancji, bezpłatnym serwisie, czy wsparciu technicznym. Jeżeli gwarancja trwa, pamiętaj, że przysługuje ci bezpłatny serwis. W takim wypadku nie ponosisz żadnych dodatkowych opłat, nawet za przesyłkę!

Co obejmuje gwarancja?

Zanim wyślesz sprzęt do naprawy, sprawdź, czy na pewno klasyfikuje się do bezpłatnego serwisowania. Warunki gwarancji znajdziesz w dokumencie, który otrzymałeś przy zakupie iPhone. Dostępne są także na stronie internetowej producenta. Gwarancja obejmuje wady materiałowe i wady wykonania, które pojawiły się podczas normalnego użytkowania produktu. Pamiętaj, że problemy, które się zgłaszasz, musiały pojawiać się podczas poprawnego i zgodnego z wytycznymi użytkowania sprzętu. Możesz też znaleźć tam informację, że aby iPhone mógł być odesłany do naprawy, musi być zapakowany w oryginalne opakowanie. Nie wyrzucaj więc go po zakupie!

Czego nie obejmuje gwarancja iPhone?

Jakich awarii na pewno nie naprawi producent w ramach gwarancji iPhone? Zdecydowanie takich, które powstają naturalnie, poprzez zużycie i upływ czasu. Jeżeli Twoja bateria zaczęła szybciej się rozładowywać, to normalny proces. Jeżeli Ci to przeszkadza, musisz ją wymienić na własny koszt, albo kupić nowy model telefonu. Twój iPhone ci upadł? Pękł? A może wpadł ci do wody lub ognia? Z takimi usterkami nie ma nawet co się zgłaszać w sprawie gwarancji. To od Ciebie zależy, co robisz ze swoim telefonem . Producent na pewno nie weźmie za to odpowiedzialności. Jeżeli już ktoś naprawiał Twój telefon i nie był to oficjalny serwisant firmy Apple, to mamy złe wiadomości. Takie działanie prowadzi do utraty gwarancji. Gdy używasz iPhone z nieoryginalnymi akcesoriami, które spowodują jego uszkodzenie, również nie masz co liczyć na darmową naprawę.

Twoja awaria może być naprawiona w oficjalnym serwisie Apple? Zanim oddasz iPhone, wykonaj kopię zapasową jego plików. O ile masz taką możliwość, usuń też kontakty i hasła. Przezorny zawsze ubezpieczony! Dbaj o swój telefon i pamiętaj, jakie masz prawa jako konsument! Jeżeli będziesz pamiętał o gwarancji, możesz oszczędzić sobie wydatków związanych z naprawą iPhone.

pixel